18 grudnia 2018 roku klienci sklepu internetowego morele.net otrzymali informację mailową o tym, że…

doszło do nieuprawnionego dostępu do danych osobowych naszych Klientów: adresu e-mail, numeru telefonu, imienia i nazwiska (jeśli zostało podane) oraz hasła w postaci zaszyfrowanego ciągu znaków (hash).

Firma w komunikacie informuje, że zawiadomiła o nieuprawnionym uzyskaniu dostępu do danych Urząd Ochrony Danych Osobowych  i złożyła zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.

W przesłanym komunikacie firma zachęca do zmiany hasła, szczególnie jeśli takie samo hasło stosowaliśmy w różnych serwisach, oraz nieodpowiadania na wiadomości email i smsy wysyłane przez spamerów. Morele.net podkreśla, że nigdy nie przekierowuje klientów na strony płatności bezpośrednio z e-maili oraz SMSów.

Podziel się tą informacją

CYBERBEZPIECZEŃSTWO
TO NASZ PRIORYTET.